Skrivaren från helvetet

Ikväll var jag sist hem från jobbet. Innan jag gick passade jag på att skriva ut ett synnerligen hemligt och ganska pinsamt papper. Ett sånt där som ingen annan borde se. Vad händer då? Pappershelvetet fastnar väl i skrivaren! Med panik i bröstet bankade, skruvade isär och svor jag på jävulsapparaten. Inget hände. Efter att ha slitit bort lite hår från huvudet tog jag mig samman så pass att jag lyckades skriva ut ytterligare ett papper (denna gången ett helt ohemligt). Det nya pappret tryckte på nåt sätt på det gamla och ut hoppade bägge!
Dagens läxa: smygskriv aldrig ut pappar på jobbet, utan bekosta en egen skrivare!

Kommentarer
Postat av: Bine

HA,HA,HA!!!!!! Skitkul ju =D Vet nog vilket papper du talar om. asgarv

2009-02-24 @ 15:10:16
Postat av: Åsa

Usch och fy! Gjorde en liknande grej... Hade fått lov att kopiera ett pinsamt och privat papper på KBF, vilket jag såg till att göra när jag var ensam på kontoret. Några dagar senare upptäckte jag att jag glömt originalet i kopiatorn...

2009-02-24 @ 19:11:30
Postat av: Louise

Du tror förmodligen rätt...

Ja, jävla dumt det blir ibland!

2009-02-24 @ 19:34:16
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0