So what

Nu ligger Bimbo inlagd på sjukhus. Efter igår blev hon bara sämre och sämre. Vid två inatt låg hon mellan mig och Magnus i sängen och kippade efter andan. Vi låg på varsin sida och tittade hjälplöst på henne. Magnus gick ut och satte sig med henne en stund i soffan för att jag skulle få sova. Det lyckade jag naturligtvis inte med... Idag hade hon inte ens blivit arg när dom tagit tempen eller stuckit nålen i armen på henne. Ni som känner Bimbo vet att hon med all säkerhet hade försökt mörda personen som försökt göra detta på henne i normala fall. Det går inte alls bra för våra djur...

Idag blev jobbet bombhotat. En man hade ringt in till kommunens växel och lämnat ett hot som gällde socialtjänsten och stadshuset. Vid 14.00 blev vi avhysta från bygget. Efter det fick vi inte hämta våra saker, bilar, cyklar eller något som vi behövde. Pappa fick komma och hämta mig och sen fick jag vara hos dem tills faran var avblåst. Fan, vad förbannad jag blir på idioter som gör sånt! Ikväll står det på nätet att de tagit in en kille som de misstänkte var den skyldige. Tänk all arbetstid och alla skattepengar som sånt här kostar!

Mamma hade So what med Pink på hjärnan idag. Det kändes mycket märkligt när hon gick omkring och skrålade So what, I am a rockstar, I got my rock moves...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch, det är så hemskt med sjuka djur! Hoppas hon kryar på sig snart!

2009-02-04 @ 10:13:26
Postat av: Louise

Det hoppas jag åxå!

2009-02-04 @ 22:02:05
URL: http://slandan.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

Halloj. Det va längesen! Kul att läsa din blogg. Den e mycket underhållande. Ibland e d skönt att veta att det finns fler som mer eller mindre riskerar livet när de går till jobbet ;)

Kram på dig

2009-02-05 @ 18:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0