Världens bästa nr 2

Idag har jag sparat ännu mer pengar! Var hos tandläkaren imorse. Jag har en sån där tandförsäkring där man betalar in en viss summa varje månad beroende på hur bra tänder man har. Eftersom det står i avtalet att man ska tandtråda sig och gurgla med flour varje dag så har jag gjort det. Detta var tydligen inte så vanligt för både tandläkaren och hennes assistent stod och kvittrade av lycka över att det äntligen var någon som lyssnade! Jag sög i mig allt beröm och kände mig supermallig! Tydligen har tråden och gruglet varit bra för tänderna mådde prima. Nu flyttas jag ner i den billigaste prisklassen och sparar in en peng varje månad.
Den här veckan tycker vi alltså om veterinärer och tandläkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0