Världens bästa!

Vi har världens bästa veterinär! I helgen översteg Bimbo taket på vår försäkring så planen var att vi skulle försöka ta hem henne idag. Som vanligt ringde världens bästa veterinär plikttroget mellan elva och tolv. Tills idag hade hon funderat och kommit fram till att det inte skulle vara bra varken för oss eller Bimbo att få hem henne redan. Istället fryser hon priset och låter henne vara kvar veckan ut. Jag fick glädjefnatt i telefonen och rabblade på en lång ramsa om hur söt och snäll veterinär-Elisabet var samt att jag förmodligen skulle börja gråta av tacksamhet vilken sekund som helst. Efter en stund skrattade hon lite generat och sa att vi kanske skulle höras imorgon igen istället och att hon inte brukade känna sig så här omtyckt mer än av sin hund.

I övrigt har jag skällt på min telefon, min dator, kaffeautomaten samt vädret. Men sen har jag aldrig påstått att jag har ett jämt humör heller.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad skönt!!! Inte mer än rätt.

2009-02-16 @ 21:10:11
Postat av: Louise

Eller hur! Men ändå är jag sjukt tacksam!

2009-02-16 @ 21:13:27
URL: http://slandan.blogg.se/
Postat av: smultris

wiiiiiiiiiii ;)

2009-02-16 @ 21:52:25
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0