28 år ung, men ganska sliten...

Det var en trevlig ölkväll ute igår. Vi satt på Lilla Puben och snackade skit. Tydligen nådde alkoholen huvudet för imorse vid frukostbordet så var det enda föräldrarna sa "ja, du sa det igår" om allt jag försökte berätta...

Ikväll när jag kom hem hade Sesam tillverkat åtta spyhögar runt om i huset. Om det inte blir bättre får vi nog besöka veterinären. Han verkar som vanligt, äter och dricker, men han slutar ju verkligen inte spy.

I eftermiddags kom Jacquelines elvaåriga dotter och hälsade på på jobbet. Hon är hur skön som helst! Enligt henne så  såg jag ut som 28, vilket var ganska ungt. Sandra som är 34 var däremot rätt gammal. Jag var å andra sidan rätt lång för att inte vara så gammal! Sen undrade hon varför vi tyckte våra jobb var roliga när vi såg så slitna ut! Haha! Efter det (hon pratar non-stop) hade hon en utfrågning om hur man ska veta när det är rätt tid att fråga chans, hur man ska veta om killen är intresserad etc. Jag och Sandra hade inga bra svar mer än att det blir ännu jävligare att veta när man blir äldre. <3

Kvällen kommer att tillbringas i soffan med godis och tv. Imorgon ska Mia och Anna ha en liten avskedsfest innan dom drar till Thailand. Jag åker väl förbi och är avis en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0