Ännu en snodd lista

och så de 10 Första (stulen ur nån blogg, såklart)

Första bästa kompis - Erik. Vi var oskiljaktiga. Sen flyttade han tillbaka till Gotland.

Första bil - Samma som nu, en Mitsubishi.

Första kärlek - Eriks kompis Daniel.

Första husdjur - Sune-Linus (vi kunde inte komma överens om namn). Han var en kattunge som klättrade på våra 70-talsvävtapeter. Sune-Linus flyttade vidare.

Första semester - Stockholm eller Köpenhamn. Med familjen.

Första jobb - Första riktiga jobb var på 4H-gården efter gymnasiet.

Första köpta skiva - Jag fick en lp med Niklas Strömstedt av mamma som jag kunde spela på min egen lpspelare. Jag var jättestolt!

Första piercing - naveln.

Första konsert - haha, räknas Galenskaparna? I så fall var jag på dom med mormor!


8 senaste

Senaste alkoholdrycken - rom&cola.

Senaste bilfärd - igår, hem från jobbet.

Senaste filmen du såg - inte film, men kollade på True Blood på dvd igår (serie).

Senast ringda telefonsamtal - till Bine.

Senaste bubbelbadet - för länge sen för att minnas.

Senast spelade CD-skiva - Mötley Crue i bilen.

Senaste gången du grät - minns inte.

Senaste måltiden - räkas semla? Annars åt jag pizza igår kväll.

6 har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar - inte dejtat som i DEJTAT, nej.

Blivit arresterad - inte än och förhoppningsvis aldrig.

Blivit kär vid första ögonkastet - förälskad åtminstone.

Fastnat med blicken i någons urringning - många gånger.

Sagt att du älskar någon utan att mena det - ja.

Busringt till någon - ja. Det har varit lite av min specialitet!

7 saker du har på dig
1. rosa mysbyxor.
2. randig t-shirt.
3. rosa kofta.
4. Magnus strumpor.
5. rosa toffor (märker ni temat)
6. trosor.
7. mascara.

6 saker du har gjort idag
1. vaknat
2. drickit kaffe
3. ätit semla
4. målat lister.
5. klappat katterna
6. gått promenad.

5 favoritsaker utan rangordning
1. huset
2. bilen
3. kameran
4. skrivblock
5. mobilen (hatkärlek)

4 personer du kan berätta allt för
Magnus
Bine
nä, det var nog alla. jag är ytterst hemlighetsfull.


3 val

Blått eller rött? rött

Sommar eller vinter? sommar

Choklad eller chips? choklad!

2 saker att göra innan du dör
1. resa
2. älska

1 sak du ångrar
jag ångrar ingenting, även om det finns saker jag skäms över.

4 personer du vill ska göra samma blogginlägg

smultris
carolina
åsa
gud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0