Denna dagen ett liv

I hope not! Det vettigaste jag har gjort idag är att rensa ut gamla fula, missfärgade och trasiga trosor/bh. Slängde 26 trosor och 4 bh, vilket i sin tur ledde till att lådan faktiskt gick att stänga. Jag fattar inte vart alla kommer ifrån för jag tycker inte att jag köper nya så ofta. Det var skönt att få det gjort i alla fall, eftersom det är ett projekt jag har tänkt på länge. För ett tag sen rensade jag ju min garderob och slängde massor med kläder. Trots det börjar det fyllas på igen. Jag förstår inte.

Målade precis några brädor. Nu är det bara dom i datarummet kvar. Dom borde faktiskt bli klara imorgon. Fast det vet man ju aldrig med mig å andra sidan... Pappa ringer med jämna mellanrum för att höra sig för hur det går. Det irriterar mig nåt oehört eftersom alla vet att det går åt helvete. Sist mumlade han nåt om ett program han sett på tv där hantverkare kom hem till såna som aldrig blir klara. Bring it on!

Kvällen ska ägnas åt mat, godis, vin, handboll och film.


Kommentarer
Postat av: Elina

Fast när man slänger massa underkläder märker man hur mycket oftare man behöver tvätta, det brukar resultera i att återigen utökar min samling...



Jag har en ny och lite mer in-officiell blogg, som jag nog kommer uppdatera oftare, iaf till en början. www.friskochfri.blogspot.com heter den. lite råare... trevlig helg.

2009-01-24 @ 18:46:51
Postat av: Louise

Jo, det är förmodligen så det har börjat en gång!

Ska kika in din nya sida!

2009-01-24 @ 21:30:54
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0