Det som är värt nåt

Idag har jag varit på ungefär lika dåligt humör som igår...
På förmiddagen idag var jag på utbildning om familjerådslag. Eftersom jag inte har haft något sånt, så var det intressant att lära sig mer. Jag hoppas att jag kan få till nåt nångång. På eftermiddagen skulle dom rollspela, men då hade jag ingen möjlighet att vara med. Typiskt eftersom jag missade ena fikan då.. ;-)

Åkte och fick ur mig lite ilska på pumpen efter jobbet. Lyckades öka på vikterna, så lite bra är det att vara arg ibland!
Imorgon ska jag hämta upp Mia i stan strax innan sju och sen beger vi oss iväg till Kammarrätten i Jönköping. Mina försök att avstyra allt lyckades tyvärr inte... Jag håller tummarna för snöfria och halkfria vägar!

Några bilder på lite sötnötter som alltid lyser upp mina dagar:


Två gitarrpojkar på julafton...


Sötaste vännen...


...och den ena av två väldigt goa kissar!

Kommentarer
Postat av: smultris

din broooooor :)

2009-01-08 @ 23:41:40
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Ja, han är så söt! <3

2009-01-09 @ 06:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0