En lördag

Idag vaknade jag med ont i huvudet. Så där så det dunkar och är jobbigt att röra sig. Efter några panodil och lite kaffe började jag känna mig som människa igen.
Carolina och Toya kom hit på eftermiddagen. Fikade och snackade en massa. Magnus var iväg och shoppade tapeter och färg först, men anslöt sig sen. Åt massor med fruktsallad och vaniljvisp. Mumma! Carolina är verkligen en helt underbar person! <3
Har ätit kycklingpaj och druckit vin tillsammans med Stjärnorna på slottet nu. Blir nog film snart om jag lyckas vara vaken! Kamerabatteriet dog nyss, så bild på dagen kommer imorgon!

Carolina: Vad brukar ni göra här hemma?
Magnus: Brottas, bryta arm och dra fingerkrok.
Jag: Alltså, det är faktiskt sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0