Förvirringen är härmed total

Trött, förvirrad och fortfarande rätt förbannad. Det blev liksom en kedjeeffekt. När jag väl hade blivit arg kom jag på andra saker som jag också irriterar mig på. Det känns för övrigt rätt meningslöst. Så länge det inte är något jag kan förändra är det ju bara bortkastad energi. Fokus borde ju ligga på sånt som är bra eller sånt som man har makt att påverka.

Samtal under eftermiddagen på jobbet
Receptionist: Ditt besök har kommit.
Jag: Har jag besök?
Receptionist: Ja, en pojke och en kvinna.
Jag: Hur ser dom ut?

Jag lyckades lista ut vilka de var innan jag hämtade dom. Alltför ofta stämmer inte min kalender med verkligheten. Jag förstår inte varför...

Telefonsamtal en stund senare
Lärare: Hej, det är x. Vad gör du?
Jag: Ehh... Jag har ingen aning....

Mycket förtroendeingivande!

Kommentarer
Postat av: smultris

det är såna här saker som gör att jag gillar dig så väldans väldans mycket ;)



KRAAAAAAAAAM

2009-01-28 @ 13:51:47
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Usch, jag har verkligen inte koll på läget alls... Puss

2009-01-28 @ 13:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0