Kent

Hur mycket skit kan man ha på havregrynsgröten och fortfarande anse att det är en nyttig frukost? Jag brukar fundera över detta när jag häller sylt över grynen på morgonen.. Fast jag nämner ingenting om sylten när folk frågar vad jag äter till frukost. Då låtsas jag att jag är en sån där nyttig människa som börjar sin dag på ett optimalt sätt.

Magnus tapetserar. Jag håller mig så långt borta som möjligt. För allas trevnad. För en stund sen var han vansinnig på mönsterpassningen... Jag städar bort julen istället. Granen är åter på sin plats i garderoben till nästa vinter. Tomtarna står på byrån och väntar på att viras in i papper och återvända till kartongen. Jag har inte bestämt hur jag ska göra med ljusstakar och stjärnor än. Antingen ryker dom idag eller så får dom stå kvar några dagar till.

Lyssnar på Kent-boxen som jag fick av Magnus i julklapp. Jag har haft ett uppehåll i Kent ett tag, men dom kommer aldrig att sluta vara fantastiska. <3 Just idag är det Nålens öga som är favoriten! Påminner om en altan en natt i somras tillsammans med Bine och co. Sommarnatt + Kent = lövely!

Kommentarer
Postat av: madinsane

jag ville också ha kent-boxen i julklapp surar

2009-01-06 @ 19:13:00
URL: http://madinsane.wordpress.com/
Postat av: Louise

Aj lööv Kentboxen!

2009-01-07 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0