Latmasken

Idag blir det inte mycket gjort. Jag hade ett besök mellan nio och tio, men efter det har jag tränat, ätit lunch och nu tänker jag snart gå för dagen. Ska möta upp Kattis på Baronen för lite fika. Till och med på träningen var jag lite lat och fuskade på vissa övningar. Å så ville jag inte bli så svettig i håret...

Saker jag behöver köpa, men alltid glömmer:
* Nya träningsbyxor (dom gamla kan jag verkligen inte sy ihop en gång till).
* Ny ansiktstvätt (nu har jag pressat ut varje liten droppe ur den gamla).
* Ny fågelmat (trots att jag försöker förklara verkar inte fåglarna fatta varför ingen fyller på nytt).
Alla dom här grejerna tänker jag på med jämna mellanrum. Särskilt på kvällen eller när jag är långt ifrån rätt affär. Idag efter fikat kanske jag lyckas införskaffa något av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0