Öland

Jag har fortfarande inte lyckats införskatta någon av punkterna i föregående inlägg...

Fikat med Kattis igår var trevligt! Hon har planer på att flytta tillbaka till Kalmar och det stödjer jag fullt ut! Jag tror att Kalmar är redo för en till miljökonsult!

Idag har jag hälsar på hos Linda, Anton och Vilmer. Så himla mysigt! Mindre mysigt var det att kana dit i snömoddet. Det tog nog 45 minuter härifrån och över till Öland. Anton är som vanligt en sötnos och Vilmer likaså. Fast Vilmer-stackaren hade ont i magen... Vad klumpig man är när man ska hålla bebis och inte är van. Jag är övertygad om att han kommer att gå sönder vilket ögonblick som helst.
Kanade förbi Almers på vägen hem och köpte potatis för att kunna göra potatisgratäng och fläskfilè. MIddagen är nu intagen tillsammans med ett par glas vin. Känner mig go och glad både i magen och i huvudet!


Jag och Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

Hrmmm... Du sa nåt om en dubbelhaka; har du retucherat bilden för det finns ju inga hakor alls? Isåfall var det lite taskigt att inte göra nåt åt min "promenera med mössa i snöoväder-frisyr"! Och lite färg på kinderna nästa gång kanske?? :-)

Tack för besöket idag, alltid lika kul att träffa dig. Hoppas vi kans ses i daganra igen när vår lilla Sara kommer ner! Kram från mig och mina små Lavisar

2009-01-03 @ 21:46:18
Postat av: Louise

Haha, ingen retuch! Du är så fin så!

Jag ska se om jag inte kan skolka lite och komma förbi! Vill ju åxå träffa Sara och bebbe! Och Lavisarna!!

2009-01-04 @ 11:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0