Om samarbete

Jag och Magnus är jättebra på att samarbeta. Så länge vi inte håller på med samma sak på samma ställe samtidigt. Idag målade jag lister samtidigt som Magnus tapetserade. Det gick faktiskt ganska bra. Vi pratade inte med varandra på hela tiden. Inte heller kollade vi hur det gick för den andre eller försökte ge goda råd. Det är då vi samarbetare som bäst; när vi låter den andre vara. Carolina undrade om inte jag och Magnus hade funderat på att åka iväg och jobba nånstans tillsammans. Svaret blev ett enväldigt: NEJ! Med två personer som båda är övertygade om att i stort sett alltid ha rätt vore det katastrof.

Ikväll var träningen riktigt jobbig. Trots det gick det ganska bra. Gjorde en fiskgryta när jag kom hem. Tänkte fortsätta på min nyttiga dag. Till efterrätt slängde jag i mig mängder av smågodis till The Strangers, en film jag blivit tipsad om på Jonnas sida. Den var helt ok, men jag trodde att den skulle vara läskigare. Man måste ju uppväga allt nyttigt med lite skräp så man inte blir alldeles för hälsosam. Då skulle min kropp nog få en chock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0