Söndag

Idag sov jag till tolv... Tolv! Jag vaknade ju till några gånger innan dess, men fann liksom ingen mening i att gå upp. Efter det har jag suttit parkerad i soffan och haft ångest över att jag snart måste åka iväg och träna. Söndagsträningen tar emot ungefär lika mycket varje vecka. Borde förmodligen åka förbi en affär åxå eftersom både kylskåpet och skafferiet ekar tomma. Ekonomiskt är det ju redan konstaterat att januari är kass, men det är verkligen en enormt lång månad...
Imorgon måste jag försöka ragga upp nån som kan ta med sig Sesam till veterinären. Jag skulle egentligen haft en skrivar-vecka, men alla dagar utom fredag är fullbokade med annat. Jag vet inte om familjerna anser att en avbokning pga sjuk katt är godtarbar...

Kollade på bilder från förra året när fd frisören först klippte av håret. Den frisyren och den jag har idag är faktiskt inte så lika.. Jag får nog ta med mig en bild till nuvarande tjejen och förklara hur jag vill ha det egentligen. Det känns som att håret är klippt lite för snällt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0