If I fall, will you pick me up?

Jag hade fasat för den här dagen hela veckan. Det blev ungefär så jobbigt som jag hade räknat med. Förvånande var att det blev så starka reaktioner, inte bara från mig. Ibland fattar jag verkligen inte hur folk tänker, men det fick hon ju veta också. Dagen ljuspunkt var ett jobberbjudande från ett väldigt oväntat håll. Det är superhemligt och kommer förmodligen inte att leda någonstans, men det var grymt kul att bli tillfrågad! Tack för det! Ibland när jag tvekar på vad det är jag håller på med så hjälper såna här påminnelser! Jag älskar det ju egentligen. Ungarna.

Det är varmt och kvällsdoppen blir många. Allt är klibbigt. Tankarna går liksom långsammare. Jag skyller åtminstone på värmen. I bakgrunden sjunger Annika i Hello Saferide "I thought you said summer´s gonna take the pain away".  Det blir aldrig så. Somrarna är alltid värst. Undra hur det kommer sig?

Sist, men inte minst: Elwira, du är bäst! Lav ya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0