Rosa kladd

Idag har jag varit med mamma, Eva och Emma på stranden. Nioåringar är faktiskt mycket underhållande. Fortfarande barn som vill leka, men ändå en liten människa som vet och kan mycket. Saker jag och Emma gjort idag: en fiskkyrkogård, kurragömma med dunk, olika frisyrer, spelat piano och pratat. När jag skulle åka hem insåg jag att det var sista gången jag träffade henne för denna gången. Det var lite sorgligt. Särskilt när hon tittade på mig med sina enorma bruna ögon och sa "jag älskar dig" på sin underbara svenska med engelsk brytning.

När jag var hemma hos Bine för ett tag sen hade hon köpt vaxremsor. Hon sa att de inte funkade nåt vidare, men jag vägrade att tro på henne, utan köpte likadana. Nu har jag provat och att de inte funkade nåt vidare var en stor jävla underdrift. Det enda reslutat de lyckats frambringa är att jag numer är täckt av rosa kladd och med precis lika många hårstrån som tidigare. Helvete. De tillhörande servetterna som skulle ta bort kladdet funkar inte heller. Förvånande va? Nu har jag fobi för mig själv...

Imorgon åker vi till Stockholm och på fredag till Kroatien. Den 24 är vi nog hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0