Sommar. Igen.

Det tycks som att sommaren har kommit tillbaka. Imorse ringde mamma och väckte mig. Hon undrade vad det var för väder hos mig. Jag konstaterade att det var molnigt och somnade om igen. Nästa gång jag vaknade sken solen och jag kände mig tvungen att resa mig ur dvalan. Klippte gräser och åt bigaråer från trädet varje gång jag gick förbi. Det fick bli frukosten. Efter några svettiga timmar med gräsklipparen åkte jag ner till stranden. Låg/satt och läste några timmar. Sov en stund och tog dagens minst sagt avsvalkande dopp. Tidigare har det varit ljummet i vattnet. Idag var det sådär kallt att man nästan inte kan andas. Fast bada måste man ju.
Har varit hos Bine ikväll och konstaterat att livet inte alltid är enkelt. Inte alls faktiskt. Det kan göra sådär jävla ont så man knappt vet var man ska ta vägen. Att man nästa inte kommer ihåg hur man gör när man andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0