Semester!

Jag åkte iväg och köpte kläder till Emma efter förra inlägget. Barns spontana reaktioner kan man leva på länge! "This is the best day ever!" utbrast hon, tog på sig kläderna och vägrade att ta av sig dom igen. Igår kom hon förbi utanför jobbet tillsammans med mamma och Emma för att visa upp sig och ge mig en kram. När jag kom ut på parkeringen undrade hon om det var här man lämnade in barn som varit dumma. Jag misstänker att mamma och Eva har berättat en helt osann historia om vad jag jobbar med. Emma undrade vidare om vi förvarade barnen i källaren eller på vinden. Jag sa att dom var utspridda lite överallt i huset.

En timme kvar, sen är det fyra veckors semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0