Berusad giraff

Ibland får man för sig saker som verkar vettiga i huvudet. Imorse fick jag för mig att jag skulle ha klackskor och skjorta på mig. Det är inte riktigt min stil. För att känna mig lite som jag tryckte jag ner en keps på huvudet. Hela dagen har jag gått omkring och känt mig som en berusad giraff instängd i en stel trasa. Trots att klackarna var långt ifrån höga vinglade jag omkring som en tok.
Idag har varit en i raden av skitdagar. Jag tycker mest jag gör saker som innebär massa merarbete och massa skäll från arga personer. Ibland önskar man att dom förstod hur mycket man sliter för att det ska bli så bra som möjligt. Att man faktiskt aldrig gör nåt för att jävlas.

Kommentarer
Postat av: smultris

ihhhhhhhhhh jag satte också på mig klack idag, vinglade och värkte... samma lika liksom :D



PUSS

2009-03-19 @ 21:44:10
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Det är livsfarligt!

2009-03-20 @ 09:13:24
Postat av: smultris

jaa fan... helvete... :D

2009-03-20 @ 10:39:30
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0