En söndag

Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar. Magnus var med pappa och köpte en dator för att sen installera den. Jag, mamma och pappa åkte och kollade på en lägenhet under tiden. Fint läge, men alldeles för mycket pengar för alldeles för lite kvalitet. Det första jag fick höra när jag steg innanför dörren hos föräldrarna var förresten; "Usch, vad blek och glåmig du ser ut!". Jaha, tack så mycket... I veckan är det solning som gäller.

Imorgon ska jag till Blekinge. Det är den första av en rad resor nu. Det kommer att bli Ryd, Uppsala och Eksjö efter det. Ibland kan det vara skönt att komma bort, men samtidigt blir man jävligt trött och alla möten är så pass viktiga att man  måste vara skärpt. Tur att det finns helger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0