Finanskris

Idag förmiddagstränade jag eftersom jag och Bine ska på bio imorgon när träningen egentligen är. Jag hatar att träna innan lunch. Min kropp verkar inte vara vaken då. Allt blir dubbelt så tungt och svetten sprutar.
Idag var min tant-kompis tillbaka på träningen. Jag har en tant-kompis och Bengt där! Bengt är typ 65. Dom är jättesöta! Min tantkompis har varit försvunnen jättelänge. Hon hade tydligen ramlat med cykeln och varit bortrest. Jag blev löjligt glad av att se henne igen!

Ekonomiskt var detta ingen  bra dag för mig. Först fick jag p-böter. Jävla carpark.. Hur skulle jag kunna vet att jag inte fick stå där? Sen träffade jag Carolina på stan. Vi skulle gå och fika och jag behövde ta ut pengar. Vi stod och blarrade medan jag knapprade på uttagsautomaten. När jag hade knapprat färdigt gick vi därifrån. Utan att ta pengarna.... Tror ni dom fanns kvar när jag kom på det (i fikakön en stund senare)?. Eh, nä.
Innan jag åkte hem köpte jag en tröja som jag inte orkade prova. Jag lovar att den är för liten åxå.

Kommentarer
Postat av: Bine

AAAAAHHHHHH!!!!!!! Jag blir tamifan galen. Gissa vilka som dök upp här??? D gick bara in utan att knacka på och börja m nåt i köket. Ge mig styrka!!!!! Inget hej eller hallå......

2009-03-15 @ 16:31:52
Postat av: Louise

Hahaha! Stackare! Räkna till tio massa gånger. Det är inte bra att ha ihjäl folk har jag hört!

2009-03-15 @ 18:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0