Frusen

Äntligen är veckan över. Det var inte en sekund för tidigt. Jag avslutade veckan med att åka till Bine och färga utväxten. Vi satt där med varsin färg i huvudet. Det måste vara en typisk kvinnlig aktivitet. Jag har mycket svårt att tänka mig två män med samma intresse. Nu kan jag förhoppningsvis visa mig ute utan en keps eller bandana nedtryckt över huvudet.

Kallsvettas igenom nätterna. Det är verkligen inte treviigt. Vaknar med jämna mellanrum av att allt är iskallt och blött. Trots trötthet är det svårt att somna om när det inte finns någonstans att ta vägen. Jag trodde inte att en så liten minskning skulle få någon effekt. Det är ju annars den här som alltid infinner sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0