Helgen som var

Förra veckan slutade med färg i håret hemma hos Bine.  Jag hade skjutsat hem sista klienten och trodde att jag var färdigjobbad. Dunsade ner i soffan hemma hos Bine bara för att komma på massa jag glömt. Fick panikringa lite innan jag kunde slappna av helt. Ny färg blev det i rötterna. Det känns som att jag redan har skrivit om detta. I så fall ber jag om ursäkt!

I lördags kväll kom Carolina och Jeppe hit. Mat, vin, Melodifestival och Guitar-hero. Grabbarna hade nån slags intern whiskyprovning. Jag och Carolina åt godis istället. Bra mycket godare! Trevligt som tusan i alla fall!


Vänner!


"Se kära ut nu då, så fotar jag"
Dom lyckades  bra!


Carolina blev riktigt bra ju längre kvällen led. Övrigas prestation sjönk i takt med att alkoholhalten ökade...


Åsså vi!

Söndagen tillbringades i soffan och sängen med fantastisk baksmälla och mensverk. Det var grymt synd om mig!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack för en jättetrevlig kväll!

2009-03-10 @ 08:38:26
Postat av: Carolina & Jeppe

Tack för en jättetrevlig kväll!

2009-03-10 @ 08:40:37
Postat av: Carolina

Om du undrar varför jag skrev två kommentarer så försvann den första först, men nu ser jag att den har hittat tillbaka. Känns som att det inte är första gången detta händer...

Dessutom tackar även Jeppe i nr 2. Fast han vet inte om det själv, men jag vet att han menar det!

2009-03-10 @ 08:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0