Lördag

Idag masade jag mig upp ur sängen vid halv nio för att åka in och träna. Jag har bytt ut mitt söndagspass mot lördag. Det är dels skönta att komma upp, men även skönt att ha det avklarat. Fast jag tycker fortfarande att allt blir betydligt mycket tyngre när man tränar på morgonen/förmiddagen.
Åkte från träningen till Hamncafét och fikade med Magnus.
Jag: Om jag duschar i simhallen efter varje träning så sparar vi ju massa vatten hemma!
Magnus: Jävla snåljåp!
Åkte vidare därifrån till Hemtex och Plantagen. Köpte kuddar, ny lampa och träd till gästrummet samt ett träd till vardagsrummet i utbyte mot det som stendog. Jag måste nog säga att jag har blivit lite bättre på att vattna. Förr fick jag köpa nya träd mest hela tiden.
Har fika nu igen, denna gången på semla. Man kan aldrig få för mycket fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0