Motorolja..

Ringer viskandes upp Magnus som befinner sig i England när jag står bland bil-sakerna i affären
Jag: Spelar det nån roll vad man häller för olja i bilen?
Magnus: Bla, bla, bla.... Vet du var du ska hälla den?
Jag: I hålet med stickan?
Magnus: Hahahaha! Kan du inte försöka med det! Det var blont sagt!
Jag (viskar högt och argt): Men va fan det finns väl nån kork med en bild på olja nånstans!

For the recort så gick det utmärkt. Jag ringde och berättade min bedrift för Magnus när jag var klar. Då hade han delgivit övrig besättning stickhåls-kommentaren. Hmm!

Kommentarer
Postat av: carolina

Haha, jag var helt övertygad ända tills nu att det var där man skulle hälla i oljan. Va fan, det är ju där man kollar oljan, hur kommer den annars dit???

Jag blev så klart idiotförklarad av Jeppe.

Gutt att du klarade det. Tjejer kan!

2009-03-13 @ 19:35:11
Postat av: Louise

Men eller hur! Hur fan skulle man veta att man skulle hälla i den i ett helt annat hål?? :D

2009-03-13 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0