Om att fixa frisyren

Imorse festade jag till det med att både borsta håret och platta det. Idag på jobbet var det fyra stycken som frågade om jag hade klippt mig/färgat håret. Slutsats: kamma och platta oftare!

Ikväll har jag varit hemma hos föräldrarna. Dom hade middagsbjudning för några vänner. Tur att jag tränade innan för jag har ätit massor. Det var trevligt, men eftersom jag tror att jag kommer att avlida av trötthet om jag går och lägger mig efter 22 fick jag säga godnatt tidigt.
De senaste nätterna har jag vaknat och inte kunnat somna om. Istället för att ligga och glo ut i mörka intet har jag läst. Inatt läste jag Jonas Gardells Jenny. Det var kanske inte så upplyftande... Å andra sidan gillar jag Gardells böcker och denna var inget undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0