Teknik

Idag har jag hjälpt mamma att skaffa Facebook för att hon ska kunna ha kontakt med sin syster i Australien. Mamma är verkligen inte speciellt datatekniskt. Inte heller är hon så bra på att lyssna. Jag fick räkna till tio ett antal gånger. Pappa stod i bakgrunden och förklarade att han minsann förstod allting. Vissa händelser bakåt får mig att tveka. Ex 1: han ringer och frågar hur man soplar tillbaka en dvd-skiva, ex 2: han försöker stoppa in kamerabatteriet istället för minneskortet i tvn. Blir sur för att killen i affären lurat honom och gett honom en tv med för litet hål. Vi får väl se hur lång tid det tar innan dom ringer...

Ikväll kommer Carolina och Jesper hit. Dom har en hund som heter Toya. Toya är pytteliten. Hon är den enda hund Sesam inte är rädd för. Sesam fattar förmodligen inte att hon är en hund. Jag är i alla fall stolt och tycker att han är tuff.

Magnus håller på att raka olika skägg- och mustaschkombinationer. Han vet att jag hatar det så därför jagar han mig när han har skapat varje ny skapelse. Jag är lite rädd för skägg och tror att det bor ohyra däri... Nu tror jag att allt är borta.

Kommentarer
Postat av: smultris

du är så sjukt rolig ibland att jag bara döööör, du får mig på gott humör sötnos...

2009-03-08 @ 16:14:34
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Oj, tack! Nu fick du mig på bra humör! <3

2009-03-08 @ 17:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0