Vårstädning

Idag var andra lördagen i rad som jag morgontränade. Carolina säger att jag inte kan kalla det morgonträning när den börjar vid 10.15, men för mig är det verkligen det. Det var nytt program idag, vilket var kul. Det gamla var lite tjatigt nu.
Väl hemma igen satt jag på trappan och drack kaffe och läste tidningen i solen. Idag känns det som vår på riktigt! 13 grader och sol! Har även passat på att börja vårstäda trädgården. Trots att vi räfsade i höstas ligger det massvis med löv på gräsmattan. Han gjort ena sidan fin plus att äppel- och päronträden fick sin vår-frisering. Nu är jag så där härligt trött i kroppen. Imorgon ska jag försöka springa igen. Tyvärr misstänker jag att det inte gillas riktigt om man bara gör det en gång i veckan... Längtar till nästa helg när man ställer om klockan så det blir ljusare på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0