En älg

Det är spännande i de småländska skogarna!
Jag: Här kör vi för här hittar jag!
Mia och Tomas: Är du verkligen säker på det?
Jag: Jaa!
Självklart hittade jag inte och vi fick några extra mils sightseeing, men till slut kom vi dock fram! På hemvägen hände det absolut bästa på hela dagen!
Jag (skriker av upphetsning): En älg!!!
Mia och Tomas: Ja, titta.
Jag: Men ser ni inte, det är ju en älg! En älg!!!
Jag vet inte om folk i allmänhet brukar springa in i älgar och därför inte tycker att det är så märkvärdigt, men jag brukar i alla fall inte det. Och så nära. Jag har varit nöjd resten av dagen och berättat för alla om älgen. 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag tycker att det var riktigt häftigt!

Folk förstår sig inte på att uppskatta en riktig naturupplevelse.

En gång när jag såg en älg så skrek jag så upphetsat att Jeppe höll på att köra av vägen.

2009-05-15 @ 14:59:14
Postat av: Louise

Men eller hur! Vadå, ser folk älgar för jämnan eller?

2009-05-16 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0