En försmak på något mer

Fyra dagars ledighet är över. Den har varit välbehövlig. En liten glimt av den semester som ännu väntar. Viss magkatarr har bidragit till att orken inte varit på topp, men idag har jag äntligen känt mig som mig själv igen.
Fredagen tillbringades i Kristianopel med Magnus, lördagen bla hemma hos Elwira och idag har jag varit i Vedby och ridit. Crazy flyttade därifrån för ganska exakt två år sen. Sedan dess har jag inte varit där. Inte en enda gång. Idag förstod jag hur mycket jag saknat det. Borstade och luktade på Charlie och red en sväng i skogen. Att borra in näsan i halsen och stryka man under fingrar är en alldeles speciell känsla. Ikväll har vi grillat och sen tog rastlösheten tag i mig igen. Cyklade ner till vattnet och tog bla bilden nedan. Det känns att sommaren är på väg. Värmen känns mer pålitlig och kvällens myggor mer påtagliga.


Kommentarer
Postat av: smultris

tack för din kommentar bejb ;)



och fy så sorgligt det är varje gång dessa långhelger går mot sitt slut... depp

2009-05-24 @ 21:40:08
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Usch ja, ge en hopp och sen bara dra...

2009-05-25 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0