En söndag

Idag vaknade jag vid halv sju och förbannade veckans dygnsrytm som aldrig tycks släppa taget. När jag vaknade vid halv tolv nästa gång förkastade jag tidigare tänkta tankar. Dagen idag har spederats tillsammans med Bine på lägenhetsvisning, på kaffe hos mamma, på Blomsterlandet, Ikea och Rusta. Varken jag eller BIne hade varit på Rusta förr, så vi var tvugna att se om reklamens lyckoskimmer stämde. Det gjorde den inte, det var en ganska tragisk affär. Jag var som vanligt tvungen att köpa nåt på Blomsterlandet, så idag har basilika, oregano och citronmeliss blivit planterat. Nu håller jag tummarna för att de inte fryser ihjäl.
Nu står en grönsakspaj och väntar i ugnen. Senare måste jag verkligen färga min utväxt. Det är faktiskt jättetrist, vilket gör att jag alltid går omkring med en ful färgskillnad i huvudet.
Kommande vecka får två sköna avbrott från rutinerna. Onsdagen spenderas på studiebesök utanför Jönköping och torsdagen på uppföljning i Eksjö.

Kommentarer
Postat av: Bine

Jävla reklambluff!!!!!!

2009-05-11 @ 08:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0