Folkskygg

Igår satt jag hemma och tjurade utan att ha en människa i närheten, precis som planerat. Magnus var i Anderstorp och körde motorcykel. Bine kom förbi en stund, men varken Magnus eller Bine räknas liksom till folk i den bemärkelsen. Som vanligt somnade jag i solen och blev mer eller mindre brännskadad.

Idag åkte jag och förmiddagstränade, trängdes med folk (dom jävlarna) på Coop och Systemet. Väl hemma igen slängdes varorna in och sen åkte jag och Magnus på utflykt till Kristinaopel. Satt i solen och fikade, gick promenad och köpte sen ett par skivor med Caj Karlsson som vi lyssnade på på vägen hem. Snart blir det rosé, hemmagjord potatissallad och grillat.


Kommentarer
Postat av: Bine

Va???? jag inte vanligt folk?????!!!!!



Du e fin! Löve juu bejbi =*

2009-05-03 @ 08:38:54
Postat av: Louise

Haha, nä verkligen inte! ;D

Löv ju too!

2009-05-03 @ 09:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0