Glömskan

Jag har alltid varit glömsk. Tror jag. Det är ju liksom svårt att komma ihåg, det också. Jag tror att jag har ärvt det från mamma. Saker jag lätt glömmer bort är; saker jag gjort längre tillbaka än 24 timmar sen, filmer jag sett, namn, allt som jag borde göra som jag inte har skrivit upp på en lapp, saker jag borde göra och som står på lappen som jag glömmer att titta på etc... Det är främst människor jag umgås med ofta som märker av det. Magnus och Bine är två bra exempel. Idag påpekade Mia att jag ofta såg så frågande ut när hon sa något. Hon undrade om man borde ha så dåligt minne vid den här åldern. Jag fasar för hur det blir när jag blir äldre.

Imorgon ska jag till Jönköping och på torsdag till Eksjö. Roadtriper med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrämmer ju livet ur mig ibland hjärtat!



Nu e d bara å ladda, fram m penslarna så kör vi =)

2009-05-12 @ 20:51:30
Postat av: Louise

Haha! Ja, jag blir faktiskt rädd för mig själv ibland åxå.. Jajamen, nu fan ska här målas! :D

2009-05-13 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0