Mordförsök

Jag (rusar ut på gräsmattan medan Magnus klipper gräset): Mörda inte min klematis! Obersvera att jag pekar och gestikulerar samtidigt!
Magnus (tre minuter senare): Jag råkade visst köra över den där växten...
Jag: Men vad fan, vad var det du inte fattade?!
Som tur är var det bara en del av klematisen som fick sätta sitt liv till. Jag satt och tjurade på altanen en lång stund innan jag vågade gå fram och konstatera vad den omilda framfarten gjort med den. Det är fan inte lätt att vara växt hemma hos oss här i Sandvik..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänk vad fel man kan läsa... och du ska vara glad över att han inte mördade det som jag läste!

2009-05-22 @ 14:04:45
Postat av: Louise

Hahaha, med min sjuka fantasi kan jag nog tänka mig vad du läste! :D

2009-05-22 @ 15:11:39
Postat av: Åsa

Och då kan man ju undra vem som har sjukast fantasi från början... tror helt enkelt att du känner mig (för?) väl!

2009-05-22 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0