Trädgårdsnytt

Idag var jag och Bine och kollade på lägenhet nr 2. Med tanke på mitt guldfisk-minne är jag till sådär stor hjälp.
Bine: Vilken var bäst, den här eller den vi kollade på igår?
Jag: Jag har inget minne av hur den vi kollade på igår såg ut...
Imorgon är det dags för nr 3. Vilken det än blir kommer det att bli superbra!
Efter att mamma hade varit här och fikat idag var det dags för gräsklippning, räfsning och plantering. På grund av min nya trädgårdsmani har jag gjort av med en förmögenhet på krukor och växter. Trots det blir det inte så mycket.. Nu har jag i alla fall planterat lavendel, tomat och paprika. Fler blommor ska inhandlas och ev några bärbuskar.



Tomat och paprika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0